19 Mart 2010 Cuma

marlla

sayfanın açılmasını beklerken dahi vazgaeçmeye meğilliydim çok ama fazlaca çok yalnız olduğunu anlamak için belirli bi olayın olmasını beklemek gerekmekteymiş

durup duruken aniden bastıran yalnızlık duygusundan ya da buna benzer şimdi cuk diye oturucak bi örnek vermekten bahsetmiyorum karşılık almadan ya da alınan karşılığın sahte olduğunu düşünmekten bunu hayatının sonuna kadar tekrar edeceğinden nerdeyse emin olmaktan ya da beklenen bi masa titreyişinden onu benzer bi gitar sesinden ya da david bowienin nakaratanın çalmasından da değil

korkmak ya da çekinmekle ilgili olan bi durumun 3 gün sonrasında düşünme ya da teori kısmını bıratkıp da şu an tam midemin üstünde oturması

şarkı bitti

ya da ortalıkta ya da açıkta ya da çözümlenemeyen asla tam anlamıyla konuşalamayan ‘bunun ‘’ bitmesinin süresi nedir bilmiyorum tekrar dönmeyi aklıma getirdikçe bırakıyor beni

beklediğim şeylerin olmamasıyla ilgili olan tüm kelimeleri çöpe atmam ya da sifonu çekmeden klozette büzüşmelerini izlemem pişman olduktan sonra

şimdi bile yapıyorum farklı olma durmunun sadece ilgisi olmayan kişiler tarafından takdirle karşılanması

bunun benim normale dönmem ya a farklılığımdan gurur duymama hiç bir ilgisinin olmaması

trajik ama komik – hatırlatcı buydu –

en yakınımı da sanırım konuşulmayan ya da imzalanmayan bi kontratla kaybettim

kelimelerin ya da gülümseyerek anlattığı ses tonundan çıkarabilecek kadar dikkatli olmamdan zeki olmaktan bunu okuyacak herangi biri varsa aslında zeki olmaktan yazmamla bile dalga geçeceğini bilmekten nefret etmem lazım ama bunu farkerdeken nefret bile demiyorum 1 gece yada 3 saat mutlu olmak sadece ekrandakilere bakarak gülümsemenin yeterli olacağı bi zaman yok ya da olmadı ki şimdi bu tür bir karışıklık içindeyim

gerekli olan şeyler istediğim ekranda yok

bnm yapmamam ya da yaptığımda vicdanımın o anda grevde ya da paydosta olduğu zamanların şuan denek olarak üstümde uygulanmasın nasıl bi his yarattıysa benim deneyimde de böyle bi his yaratmalı

çok üzgün olamasam da gözlerimin önünde biriken su tabakası aksini mi işaret etmeli!?

Beatles- julia

julia nın yerinde olmam lazımdı bile diyemeyecek kadar özgüvenim beni terk etti

when ı cannot sing my hearth ı can only speak my mind

imkansız julia

çökük omuz

sadece oynamak istediğim oyunu oynayamamak üzdü

kafamın içinde durup işe yaramayan zarar veren hatta keşke takas yapabilme özlelliği olsaydı dediğim şeyden başka hiç bi şeye sahip değilim ki

tek sahipliğime de sığınmam hatta onu yüceltmem lazım bu şekilde exit ibaresini görüp kaçabilirm belki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder