22 Mart 2010 Pazartesi

curehead'S

ben yine zamanın herhangi bi yerinde uyuya falan mı kaldım??kafasından senaryolar üretip kendini derbeder edenler,iki tarafa da hak verenler,pat diye görüşmeyi kesenler,telefonla konuşamayacak kadar meşgul olanlar,gece dışarda götü başı dağıtanlar..buraya geleli 6 ay oldu ln sadece.biraz yavaş hareketse etse ya zaman.rahibe hayatından sonra biraz fazla geldi.yine de çevrede sonsuz iyilik abidelerinin olması güzel.hayatın kolay tarafının olduğunu hatırlatıyorlar.teşekkür ediyorum burdan onlara.umarım şarkılarıma kısa sürede kavuşurum bu arada:D kendimi flight of the conchordsun en absürt bölümünde hissediyorum.jemaine olsa ne yapardı peki kendine gelmek için??muhtemelen tek başına gidemediğinden bret'i de sürükleyerek pastaneye girip kuruvasan söylerdi.fransızca tabi.je voudrais une croissant.sene başında fransızca kursu diyoduk.noldu hakkaten ona??ha bi de ehliyet kursu vardı.bilgisayarımda kendinden geçti yine zaten.murphy günü kronikleşti bu aralar bende.gecemle gündüzüm karıştı.sabahın 7 buçuğunda yazdığımdan bu sonuca varıyoruz.nese daha horuldanan arkadaşımı uyandırıp okula yollamam,bulaşıklarımı yıkamam,evin şubat ayından kalma parasını ödemem,kpds'ye girmem,0-6 yaş arası davranışlarda bulunanlara kıçımla gülmem ve hayatıma devam etmek için en az bir referans bulmam lazım.bu aralar ölemicek kadar meşgulum yani.harika.

2 yorum:

  1. curehead'S 9.satırdaki mesajını gördüm :)
    yarın sabah şarkıların eskişehire doğru yola çıkacak :)

    YanıtlaSil
  2. mesaj alındıysa sorun yok:p

    YanıtlaSil