19 Haziran 2010 Cumartesi

Marlla

Kendi evim olduğu söylenen yerde kendime yabancı hissediyorum.Bir terslik var kapıdan içeri girer girmez saklanılmış ya da sığınak halini vermesi gerekiyordu buranın.Başka bir şehirde yaşarken ev-yuva-kovuk-koza siz her ne diyorsanız onun değişmesi yani benim gayet anlamsız bulduğum taşınma işleminin gerçekleştirilmesi evde sanki misafirmişim gibi bir hava yaratmaktan başka bir yığın borca yaramıştır ancak.Verilen parayla yaşayacağım huzur ters orantılanmış yalnız. Annemin çay koyayım lafına akşam misafirliğe gitmiş çocuk gibi ellerim önümde yok saol teşekkürler şimdi içtik dedim:S Eşyaların çoğunun değişmesi ayrı bir yabancılışma hissini de getirmiş yanında sanki çok misafirpervermişim gibi. Materyalist olmadığımı değişik yerlerde konusu açılınca söyleyip iddia edip savunan ben değişen eşyaların eskileri için tonla para dökebilirim.EŞYALARA BAĞIMLI YAŞAMA DURUMUNU HİSSETTİM BU EVDE.Şu eşyalarınızın yavaş yavaş size sahip olma durumu -fight club incileri- Terkedilme korkusunu yaşamadığım bir bu kalmıştı.Kendimi çadıra götürsem bıraksam yine bağımlılık duygusunu hissederim elimden çadırı alsalar aynı duyguyu aynı şiddette yaşarım çözümü yok bunun.Oysa ben mtv movie awards u izlerken gelip yeni evimi ne kadar sevdiğime dair methiyeler düzüp gidecektim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder