21 Haziran 2010 Pazartesi

curehead'S

bazen çok mutlu oluyorum
bazen çok üzgün oluyorum
ama genelde beni sadece deli ediyorsun.
yine her şeyin başladığı noktada olunca velvet undergrounda geçiş yapmak tabikide çok doğal bi durum sanırım.her şey eskisi gibi görünürde.tek tük eksiklikler var ama genel ritüellerimi özellikle bugün tekrardan yapmaya başladım.uzak kaldığım zamanlarda kazandığım ek ritüelleri ekleyerek hemde.sanırım ilginç bi biçimde her zaman istediğim kişiye dönüşmeyi başardım.sadece bazı şeyler biraz hızlı oldu.ama bu da "çok genciz çok enerjiğiz" sendromumla uyumlu en azından.aslında yazmak istediğim bi çok şey var ama açıkladığım zaman basitleşmesi özelliklerini kaybetmesine neden oluyomuş gibi hissediyorum.eskisi gibide defterlerim olmadığından olsada hem olaylara yetişemeyecek oluşumdan hem de buna gücümün olmamasından dolayı tam olarak aktaramıyorum.ama en azından önemli karakterler okuduğunda tuhaf bi tebessümle bazı şeylerin yaşandığından haberdar oluyolar.aşağıdaki fotoğrafları gördüğümde verdiğim tepki buna örnek olabilir.teşekkürler ve teşekkürler o zaman "önemli karakter".laf çakmaya bayılıyorum yavrum.beni hayata bağlıyor resmen ahah.
biterken venus in furs çalıyodu.
bi mesaj olabilir mi??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder