30 Temmuz 2010 Cuma

Rekuem


Marlla
Karıştım ve bu sadece kafa karışıklığı da değil.Duygular,eller kıpırdanışlar ve normalde okuyunca bende tekrar etki yaratmayacağına emin olduğum bir sürü özellik.Amadeustan bahsediyorum.Bir film tanıtımı yazacağım aklıma gelmezdi.3. izleyizşten sonra yazmazsam toplu mezara atıldığında hıçkırmaya başladığım Wolfie'nin laneti üzerime çökecek gibi geldiğinden yazıyorum zira benim yazabilecek bir rekuem'im yok.Kıskançlık ve kini izlerken yadırgamamam sonuçlarını görmeden bunları kolaylıkla yapıp hissedebileceğimi bilmem 'I hate you salieri' sloganından uzaklaştırdı beni.''tanrım bu bana nasıl bir cezadır ki bu adama böyle bir yetenek verdin, bana ise sadece bu yeteneği anlayabilecek kadar bilgi verdin'' le pause basmak zorunda kaldım.Yüzü kireçlenmiş adamı yatakta izlerken ölüm ilanını yazmasını izlerken 4 defa başa sardım.Bu filmin bu kadar etkileyici olmasından korkuyorum.En azından piyanoya başladım ve en azından çalıcak bir rekuem im olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder