24 Mayıs 2010 Pazartesi

neydik nolduk?!

marlla

kemik durumda olan kişiliğimin üstüne ekleyecek yeni bir şeyler bulma umudu ayakta tutmaya çalışabilir beni bu durum deneyselliğe açık da bırakır açık kalan kapıdan giren deney öğelerimin bana zarar verip vermeyeceğini önceden bilemediğimden bazen düzgün kararlar verip umut ettiğim şeyi elde edemem. kararsızlıktan değil sadece bilinmezlik anında verilecek cevap tedirginliğinden açık kapıları kapatıp kilitleyip zil taktırmaya karar verdim. uzun bir süre de açmayı düşünmüyorum.zarar görme fikri deneyim amaçlı geliştirici olabilir tabi ama gelişmeye ya da ilerlemeye ya da yeniliğe karşı acımasız bir tutum sergilemeye başladım. belki de yeni hissettiğim ya da olmasını istediğim durumlardan hızla kaçarak olayları yorumlamaya el ver(e)memem bu yüzdendir.
Olması gerekenler ve gerekmeyenler zıtlığında nötr olmak istememin nedenini ben de bilmiyorum gerçi ve fakat bu kadar özgür ve sınırsızlıkta ilerlerken ve bu kadar etik düşünmezken yapabileceklerim beni düşündürür sadece korkutmak yerine. U zun bi vakittir gece yatamamam yatarken kafamı kapatıp uyuyamamam ve 10 belki 15 kez nefessizlikten uyanmam-mübağalamın şiddetinden korkun- sonuç olarak dokunmadan müdahele etmeden fazla da zaman yokken geri çekilip izleme kararımı uygun ve münasip buluyorum.arada eğlenmenin sakıncası varsa bana söylesinler kimse söylemezse sonsuza kadar böyle devam ederim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder