25 Şubat 2010 Perşembe

marlla

Tekrar yazamıyorum gereksiz bi duygusal olma isteği.karışık.cümle kurma yetimi kaybettim.ya boşaldım ya da dolacak kadar yoğunlaşamıyorum.mutsuz olmak için çaba harcamak yeniden başlatabilen tekrar aynı temaya dönersem kahkaha çınlatmayabilirim.bu egomu tatmin edecekse yapabileceklerim listesinide tekrar çıkarabilirim.aramıyorum.sıkboğaz etme isteğimi vazgeçilebilme dürtüsüyle cilaladım.vazgeçmese güzel-çirkin mantığıyla kirletiyorum aklımı.bu devam ederse körelebilirim 2.tekile dediğim gibi.cümlenin noktadan sonrası geçen yılın bu zaman ya da değil aklıma üşüşürken şimdi sadece yazabileceğimi görebilmeyi düşünecek kadar acizleşerek yapıyorum eylemsilerimi yazdıkça ramak kalacak gibi.buradaki önemsenmeyecek-yazmayı-kıvamdayım.kulak memesi gibiyim.öyle olmak için bile arayabilirim.konu arayışından tırsıyorum.gelecek tüm ihtimalleri o’layadabilir. O’nın altında kafam.çekiçle gelmem lazım bana.yarım sayfa kadar daldırabilirim.bu kadar küçültücü olurdu.oldu olacak bi müddet! İsteyip istemediğime karar verene kadar metafor bulmaya çalışara tatmin sağlayabilirim . bundan kelli cümlelerim kayık.yükleri yok.mzneleri genelde gizli.diğerleri benmdi bu değil. Ki 10 dakikalık dökmem ortaya 10 yıl öncesinin bu kadar dolduracağını düşünmemek salaklık olurdu tabi daha önce düşünseydim bunu yanış yaptığıma dair inandığım abuyu yıkmamın alacağı zamanı kestirememek geri döndürdü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder