7 Şubat 2010 Pazar

curehead'S

caterpillar şarkısındaki gibi bi yerdeyiz.belkide şatodur.tam idrak edemiyorum.onunla birlikteyim ve bi kalabalık var.kapı açık.camdan oluşmuş kapı.cinsellikle ilgili bi konferans var.onunla birbirimize bakıp sırıtıyoruz.çünkü 8. sınıfta bi konferans yapılcaktı bu konuyla ilgili ama yapılmamıştı,onu hatırlıyoruz.içeri girdiğimizde gayet aristokrat bi hava olduğunu anlıyoruz.bizim dalga geçtiğimiz gibi bi kokteyl partisi var.ama bu 60larda ve aristokratik versiyonu.ilerliyoruz.şaşkın bi şekilde çevreye bakarak ve sırf boş kanepelerden oluşan sona geliyoruz.bi tanesine oturuyoruz.birden her taraf soluklaşıyor ve annemler çıkıyor.biri ölmüş."kızları" diye düşünüyorum. ve elimde fotoğraf albümü tutuyorum.benim eski fotoğraflarım.bebeklik yani.ama çok çirkin bi bebekmişim.yanık,buruşuk,mutsuz.annem elimden tutmuş çimlerde yürüyoruz bi fotoğrafta.ama kadrajda ben çıkmışım sadece.karanlık günleri hatırlıyorum böylelikle.ve kafamı kaldırdığımda bir evde kanepede oturduğumu görüyorum.babamlar etrafa yas saçarak geziniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder