26 Ağustos 2009 Çarşamba

schizophrenia

maRla

Bu tarz bir olayın olma ihtimali, gerçekliğin gerçek olmama ihtimali sadece fiziksel temasla anlamlandırılabilecekse eğer, gerçek sadece materyalist bir olgu mudur ki mantıklı gelemeyecek kadar gereksiz bir görüş o halde gerçek için sadece fiziksel bir uyarı da kafi değil bu durumda akılla yapılan çatışma kendime getirir mi beni? Sakinleştirici ya da rahatlatıcı etki bunun hastalık olduğu ‘gerçeğini’ doğrular mı?

Geleceğimi bu şekilde geçirmeyi kabullensem bile zaman zaman gerçek olan gerçekliğe dönüş yapmayacağımın garantisinin olmadığını bilmek bunu imkânsız kılar

Bir kaç öneri:

1-)Yapamayacaklarım listesini çıkar içinden en zarar verici olanı seç riskleri de yanına al uygulamaya koy ve geri döndüm

2-)Bunu kendine yaptığın düşüncesinden emin ol. Kendine zarar ver. En fazla hasarla geri döndüm.

ki burada zarar vermeyi şiddetli uyarıcı olarak kullanıyoruz.

En azından bunların olmadığının kanıtı olarak ’dönüşler’ yaşıyoruz. Bunun dışarıdan kontrol edilebilir çevresel etkenler olması benim tamamen bundan bi haber olmam demek ki şu anda bunu yazmama gerek kalmazdı bu durumda. Klavyeyi kullanmaya, aç-kapa’ya basmaya üşenmek(1) ya da değişimi göz ardı etmek(2).İkincisi daha darbe niteliğinde olduğundan 2. sini seçeceğim.1.sini seçmek hikayeyi yarıda bırakarak olayın ‘actionvari’ kısmını çöpe atmak olur. Eğer kayda değer bi şey dinlemek istiyorsan 2. sini seçmelisin.

Marla’yı izledikten sonra döküleceğimi düşünmüştüm. Empati ve uzun süren ’kalem’ yokluğu şimdi yazışımın nedeni olabilir. Değişim sürecini yavaşlatmak için bir adım bu sanırım. bunu bir semptom olarak almamalıyım. semptomu da her 10 cümlemden birinde kullanmama sebebiyet veren house m.d. ve ailesine buradan selam eder saygılarımı sunarım.

kime göre neye göre'ye göre not:bu karman çorman yazıyı bu şekilde buraya eklememem gerektiğini düşündüm fakat düzeltmeye almak yazıyı not almak amaçlı ‘ödev’ e dönüştürebilirdi. İlk yazdığım andaki kontrolsüz yazılmışlığı eklemek daha uygun geldi. Sonuçta ben yaptım oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder