27 Ağustos 2009 Perşembe

%50'ye varan indirimler ve daha niceleri

marLa
yorgun argın yürüyorum. Dışarıda nem almış başını benim açıkta kalan -koldu bacaktı saçın daha tüy halinde bulunduğu alın kısmıydı- yerlerime nüfuz etmiş orada gözeneklerimin bilinçli hiç bir çabası olmaksızın ter damlacığı olmaya çabalerken benim tek derdim o an bir teknoloji harikası olduğunu düşündüğüm 'klima'ya ulaşıp normal hava şartlarına kavuşmaktı, yanımdan geçen gossip girl'ün tek amacıysa tüm kötü hava koşullarından sıyrılıp yanındaki kıza 'ııağ mıngıda indırım varmıaş' diyerek bi de orayı fethetmek için kullandığı ikna kabiliyetini göstermekti.Bi an durdum ki ben durmasam zaten koca bi nem kütlesi beni yutabilirdi neyse bi an durdum ve düşündüm çok mu bencilim? yani hemcinslerimle yaşadığım uyuşmazlıkda hangimizin topluluğu haklı? doğal şartların hiç biri beni alışverişten alıkoyamaz mı? Yürürken bi kez daha düşündüm eğer uslu bi çocuk olabilirsem bir gün bende mango-zara-bershka ve daha bir çoklarını fethedebilirim ama tabi şirinleri de görebilirm ki hangisini tercih edeceğim pek bi belli olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder