9 Eylül 2010 Perşembe

curehead'S


Bu hafta evden kaçmaya karar verdim. Gerçi bu durum semaabla ve müfitamca burayı okuduğundan biraz zorlaşabilir ama yarın onlar mersine gidince gerçekleştirmeye çalışıcam. D’ye kaçarım büyük ihtimalle. En yakın ev onlarınki. Yani kararımdan vazgeçersem diye söylüyorum bunu.
Sabaha karşı 4 buçukta yarı erotik bi dizi izlerken salona babanenin pijamalarıyla bulaşık yıkamak için damlaması korku filmlerinde bile işlenmiyor. İşin kötüsü dünya üzerinde bi tek babanem sigara içtiğimi bilmiyordu ve ben o anda kültablası bulamadığım için ve üşengeçlikten külleri bi tabağa çırpmakla meşguldüm. Gerçi sonradan fark ettiğim üzere o sırada kolumda enjektörle yakalansam da babanem en fazla ateşimin çıktığını zannederdi. Akraba insanı olmadığımı 1200. defa fark etmenin dışında evde küçük bi veledin “cemre su ablaae” diye dolanması ben de ayrı bi kültür şoku yaşattı zaten. Bu tür ailesel olaylar yaşamayalı baya bi olduğu içinde nasıl kendime gelsem derken neden ergen gibi davranmayayımki dedim. Odamı da kaptırdım zaten. Neyse.
Geçenlerde evden kaçsam da çözülemeyecek bi aydınlanma yaşadım. Bazı şeyleri kabul etmek gerçekten çok zor oluyor. Özellikle kabul etmek istemediklerinizi. İşin kötü tarafı yine de bi bok değişmeyecek. Sadece daha fazla inkar etmenin bi anlamı yoktu. Sanırım bazılarının okuduğu lanet sonunda tuttu. Yani bi parçası tuttu diyelim çünkü…öyle işte daha fazla yazarsam burayı günlüğe çevirebilirim.
Bu yazıyı hangi maskeyle yazdım bilmiyorum ama uzun zamandır yazmayınca ve “madem yazmıyorsun neden blogun reklamını yapıyorsun”la birlikte tehtidler alınca dedim yine bi saçmalayayım. Öyle işte. Bu aralar blog günlüklerini fazla okumaya başladım sanırım.

Ps: Soyadım ciddi anlamda problem yaratmaya başladı. İlk söylendiğinde anlamayanı geçtim anlamını merak edene tokat atasım geliyor. Ha bi de anlamını ekşisözlükten araştırmadan önce benden duyulması tavsiye olunur sonra toparlayamıyorum çünkü.

Ps’in ps’i : Biterken : waldeck,get up..carmen çalıyordu. Bunu yapmayı özlemişim. Bu kalıbı kullanan diğer insan olan G’de koca bi salak. Her seferinde kanıtlamaya çalışıyor resmen. Tamam neyse bu sefer bencilliğim beni kurtarıyor da pek sallamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder