2 Kasım 2009 Pazartesi

curehead'S

Evet,işte yine beynim geleneksel gel-gitlerini yaşadığından dolayı bi yazı başında kendimi paralıyorum.işin acıklı tarafı kendimi erotiklik dışında başka şeylerle tatmin ettikten sonra kendime bakmam.tekrar tekrar aynı şarkı çalarken titreyip kendime geliyorum ve “erdem” hakkında yazmamın bile daha mantıklı olacağının ayırdına varıyorum.erdem??aklıma direk şu gelir : emir erdemli biri olmayı bi insan olmak zannediyodu,bunun sonucunda çok garip diyaloglar ortaya çıkıyodu.ah ah o sırada ne düşünüyodun??şu bi hafta içinde yaşadığım şeyleri sindirmem için en az bi 2 ayın geçmesi gerektiğinden boşu boşaltmaya ihtiyacım var ama ilginçtir pek de şansım olmadı bu konuda.kendimi kaybetmişken üzerine kaygan bi zeminde olduğumun bilincine varmak bana biraz fazla geldi sanırım.rahibe hayatına özeniyorum şu anda.ya da tutup entel olmak var tabi.ki şu beynimin ellerimden kaymasını durdurabilirsem dünyayı bile kurtarırım kesin.lütfen lütfen bana biraz daha zaman verin,ne dilediğimin farkında olmam lazım.gideyim de 2 günlük bulaşıklarımı yıkayayım.bi de bu tür dünya sorunları var tabi bi yandan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder